Wszyscy nie, racja... Ale sporo takich osób jest, typowi krakowscy lanserzy z tłumem fanów na portalach społecznosciowych i kółkami wzajemnej adoracji ... Ale zawsze można się skumać z tymi "normalnymi" ;D
Imię: Lia Pomogła: 1 raz Wiek: 35 Dołączyła: 21 Paź 2010 Posty: 32 Miasto: Gdańsk
Wysłany:
2010-10-23, 19:33
A ja studiuję informatykę i nie narzekam. ;-) Wybrałam ten kierunek, jako iż planuję związać z nim swoją przyszłość zawodową. Obecnie zbliżam się ku końcowi, jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej.
W poniedziałek zaczynam studiować fizykę techniczną - techniki konwersji energii.
a ile kobiet masz na roku? u mnie na fizyce komputerowej była tylko jedna (a przynajmniej tak pamiętam), na innych kierunkach, które współdzieliły z nami wykłady i ćwiczenia było nieco więcej ^^.
Jeżeli nasze posty pomogły rozwiązać Twoje problemy możesz odwdzięczyć się, udostępniając link do tego forum na swoim blogu, fanpejdżu lub stronie!
Nie zapomnij kliknąćlubię to!na facebooku.
Skończyłam dziennikarstwo i komunikację społeczną. Jeśli nie macie tzw "parcia na szkło" to nie wybierajcie tego kierunku, bo nic po nim nie ma. Z całej mojej grupy może 2 ludzi pracuje w tv/radiu/gazecie, kilku w działach marketingu dużych firm, a reszta w sklepach itp.
Po za tym dziennikarzem można zostać bez szkoły, więc lepiej studiować asekuracyjnie coś konkretnego.
Ja przygotowując się do matury organizowałam sobie teczkę prac i przygotowywałam się do egzaminu z rysunku. Chciałam studiować architekturę wnętrz w Krakowie albo w Łodzi. Rodzice jednak nie pozwolili mi nawet zawieźć teczki więc marzenia legły w gruzach.
Z racji pobierania nauki w liceum profilwanym, powiedzmy że informatycznym postanowiłam, że w takim razie jeżeli nie architekura to informatyka bo tylko w tym czułam się dobrze. Początkowo miałam zamiar zostać grafikiem i połączyć wykształcenie z pasją fotograficzną no ale z tego też nic nie wyszło.