Ja jestem na Zarządzaniu i Inżynierii Produkcji. Jestem bardzo zadowolona, byłam na ochronie środowiska ta zamiana kierunków była najlepsza decyzją w moim życiu jeśli chodzi o studia.
______________________________________________________ Zapraszam Was do mojego świata: www.modjus.pl
studiowałam rok gospodarkę przestrzenną, jednak szybko okazało się to nie moją bajką. przeniosłam się na filologię polską. To była jedna z najlepszych decyzji w moim życiu.
zaocznie studiuję jeszcze kosmetykę, ale to już raczej dla siebie, bo tym tematem także jestem zainteresowana. a kto wie, może to kiedyś przyniesie jakieś korzyści:)
Ja studiowałam administrację (licencjat), a teraz finanse i rachunkowość (magisterskie). Niestety (albo stety) wybierając pierwsze studia nie byłam kompletnie zorientowana na rynku pracy, ani w tym, co chciałabym w życiu robić.
Jednak kończąc licencjat podjęłam dobrą decyzję, mam ciekawą pracę i perspektywy rozwoju w dziedzinie, która mnie interesuje (w końcu), a to jest najważniejsze
______________________________________________________ Francuski na językach - Zapraszam
Mam takie pytanie czy studiuje ktoś inżynierię środowiska na politechnice śląskiej, lub ktoś skończył ten kierunek na innej uczelni ? Jak wygląda praca po tym kierunku ? Ciekawy kierunek ?
Ja nie studiuje jeszcze - w tym roku szkolnym zdaje mature Jestem na profilu humanistyczno-pedagogicznym ale załuje że wybrałam ten kierunek. Zamierzam iść na studia związane z wizażem albo kosmetologią
A ja ukończyłem ochronę środowiska. Kierunek ciekawy, ale perspektywy pracy marne, choć wydawać by się mogło, że jest zupełnie inaczej. Jeśli ma ktoś możliwość odbycia stażu, to jeszcze jest możliwość pracy, w innym przypadku... Pozostaje pisanie bloga