Komentarze fajnie jak są, ale nie ma się czym przejmować jak ich nie ma. Aktualnie przeniosłam bloga na swoją domenę więc mi zjadło komentarze
______________________________________________________ Zapraszam Was do mojego świata: www.modjus.pl
Zaczytana Blogger.Klub
Dołączyła: 29 Paź 2013 Posty: 38 Miasto: Polska
Wysłany:
2013-11-03, 22:42
Może nie powinnam się wypowiadać, bo mam aż...1 komentarz, ale wydaje mi się, że komentarze zarówno negatywne jak i pozytywne, które są jednocześnie konstruktywne powinny być wskazówką do przemyśleń, wsparciem. Natomiast te niekonstruktywne należy przyjąć jako "inni mają prawo mieć odmienne zdanie na ten temat" i nie przejmować się. Jeśli są krzywdzące to usunąć i zapomnieć:)
Wiadomo - odzew ze strony czytelników cieszy, mówię sobie wtedy: Kinga chyba zrobiłaś coś niezłego, bo przecież pod badziewiem nikt by się nie chciał wypowiadać, no chyba, że badziewni komentatorzy. Na blogu, który rozwijam najintensywniej (no może oprócz ostatnich turbulencji) mam sporo wartościowych komentarzy i tu nie chodzi o tekst w stylu: fajnie napisane, zajrzyj do mnie tylko o odniesienie się czytelnika do tego o czym pisze, o kreatywną dyskusję. Takie komentarze najbardziej cieszą. Cieszy też ilość, wiadomo.
Im więcej komentarzy na blogu tym większe zadowolenie i motywacja blogera.
Komentarze są kanałem komunikacyjnym między blogerem a jego czytelnikami, więc wydają mi się dosyć ważne. Dzięki nim, wiesz jak osoby, które cię czytają, odbierają to, co napisałaś/eś.
______________________________________________________ Publicystyka doprawiona garścią socjologii i szczyptą psychologii.
Ja czerpię chorą satysfakcję, kiedy zaczynają się kłótnie w komentarzach Naturalnie, lubię kiedy ludzie reagują jakoś na czytany tekst, bardzo mi miło kiedy się zgadzają, dodają własne przeżycia, albo po prostu chwalą. Ale te chamskie sprawiają mi więcej radości - bo kiedy się zaczynają, to znaczy, że kogoś naprawdę ruszyło, co napisałam
Komentarze są dla mnie ważne, a każdy kolejny odzew pod wpisem sprawia mi większą radość. Przede wszystkim dodają one mnóstwo motywacji, a szczególnie takie komentarze, które dają możliwość odpowiedzenia i nawiązania jakiejś ciekawej dyskusji pod postem. Lubię mieć kontakt z czytelnikami swojego bloga, a to jeden ze sposobów, żeby nawiązać jakąś ciekawą konwersację.
Dobrze jest też wiedzieć, że to, co się napisało i nad czym niekiedy spędziło naprawdę wiele czasu spotyka się z odzewem i zostało w jakiś sposób zauważone. Niektóre komentarze, szczególnie te krytyczne dają ciekawe wskazówki dotyczące tego, co napisałam źle lub czy jest coś, co powinnam w blogu zmienić.
Coraz większa ilość komentarzy również cieszy, bo wiadomo... więcej komentujących to więcej czytelników, z którymi można ciekawie porozmawiać i widać wtedy, że blog się rozwija i nie stoi w miejscu.
GoodByAccident [Usunięty]
Wysłany:
2013-12-01, 22:40
W moim blogu nie lubię trochę komentarzy-reklam. Zawsze znajdę bloga, spokojnie wejdę sobie w wolnym czasie i chętnie się rozgoszczę. Nie ma co się obawiać.
Te komentarze po przeczytaniu tekstu są na wagę złota.
Chociaż ja kocham wszystkich czytelników- tych milczących również.
A ja uwielbiam komentarze. Są potwierdzeniem, że ktoś te moje wypociny czyta i te moje zdjątka ogląda:p
A co najśmieszniejsze najbardziej cieszą mnie te komentarze z nutką zdrowej krytyki, bo wtedy wiem, że ktoś na prawdę przyjrzał się temu co komentuje.:)
Za każdym razem jak widzę nowy komentarz czuję się usatysfakcjonowana. Każdy bloger prowadzi bloga, bo to lubi, ale nic nie daje takiej satysfakcji jak potwierdzenie, że ktoś to jednak czyta. Myślę że każdy kom jest ważny, bo te pozytywne dowartościowują, a negatywne zawierają często uwagi, co możemy jeszcze poprawić.
Nie możesz pisać nowych tematów. Zobacz szczegły. Nie możesz odpowiadać w tematach. Zobacz szczegły. Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
ogromna baza motywów WP, podzielona na kategorie tematyczne. Proste, jednostronicowe wizytówki lub zaawansowane układy, także z funkcją sklepu internetowego (ecommerce).